DANUBIUS FORUM @ osnovano 2007 -
Danubius Forum ima trenutno preko 11 000 registrovanih korisnika
REGISTRUJTE SE , jer ovako ne možete čitati ni 30 % sadržaja
niti možete učestvovati u radu foruma .VIDITE SVE -ali ne i sadržaj topica (a imamo ih preko 7000 !)
Registracija je krajnje jednostavna , BEZ maila ZA POTVRDU . Možete odmah ući na forum pošto ste uneli nick i pass.
Gurman i gurmanski prdež BFuWx

DOBRO NAM DOŠLI !

Danubius Forum ima trenutno preko 11 000 registrovanih korisnika
REGISTRUJTE SE , jer ovako ne možete čitati ni 30 % sadržaja
niti možete učestvovati u radu foruma .VIDITE SVE -ali ne i sadržaj topica (a imamo ih preko 7000 !)
Registracija je krajnje jednostavna , BEZ maila ZA POTVRDU . Možete odmah ući na forum pošto ste uneli nick i pass.
Gurman i gurmanski prdež BFuWx

DOBRO NAM DOŠLI !

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

-MI NISMO KAO DRUGI -Liberté, égalité, fraternité-

PrijemPORTALLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

Gurman i gurmanski prdež

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
Astra
Zvezda Foruma
Zvezda Foruma
Astra

Godina : 64
Datum upisa : 20.06.2008

Gurman i gurmanski prdež Empty
PočaljiNaslov: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptyUto Feb 09, 2010 11:56 pm

Gurman

Taj bonton-izraz je dobar nacin da
nekome kazete da vam je u isto vreme muka i da ste zadivljeni kolicinom
manje-vise hranljivih supstanci koje on trpa u sebe, a da ispadne da
ste mu tom prilikom dali kompliment

Gurmanski prdež

To je pojava koja se
javlja kada gurmanluci, koje je određena osoba smandrljala u sebe,
ulaze u zadnju fazu putešestvija kroz probavni sistem.
Ovo je
prdež visokog rizika, kako za onog ko ga oslobađa, tako i za onog na
koga je usmeren (ako je usmeren). To je tako, jer dok ovaj kalibar
prdeža prolazi kroz lavirint izmeta u debelom crevu, upija
najtoksičnije i nuklearno smrdljive supstance. Opet se naglašava da
ukoliko imate potrebu da ga primenite, budete jako oprezni, jer ako je
gurmanluk niskog koeficijenta gustine može doći do nuspojava u obliku
usranih gaća.
Nazad na vrh Ići dole
http://www.ranjeni-orao.com
Danubius
Čuvar Vatre
Danubius

Godina : 63

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptyUto Feb 09, 2010 11:59 pm

Ovo me podsetilo , i mora da to još imam na nekom disku. Neko je napravio klasifikaciju prdeža , urnebesan tekst sa mnogo istine , čak ima i tonska prezentacija . Potražiću sutra . 

[You must be registered and logged in to see this image.]
Nazad na vrh Ići dole
https://danubius.forumsr.com/
Kijara-brm
Glavni Administrator
Glavni Administrator
Kijara-brm

Godina : 44
Humor : 𝑌𝐸𝑆-𝑌𝑜𝑢 𝑛𝑜𝑤 :)
Datum upisa : 21.12.2008

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptyUto Feb 09, 2010 11:59 pm

[You must be registered and logged in to see this image.] pa nemam reči.Koje su to teme..

Nekad tako komplikovana,a tako jednostavna,ali uvek jedinstvena ღ.

Every girl can be a Princess and a Warrior. 👑
Nazad na vrh Ići dole
https://www.facebook.com/groups/146401177244/
Kijara-brm
Glavni Administrator
Glavni Administrator
Kijara-brm

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptySre Feb 10, 2010 12:00 am

Danubius ::
Ovo me podsetilo , i mora da to još imam na nekom disku. Neko je napravio klasifikaciju prdeža , urnebesan tekst sa mnogo istine , čak ima i tonska prezentacija . Potražiću sutra .

Ma super.Napravi još prezentaciju... [You must be registered and logged in to see this image.]

Nazad na vrh Ići dole
Astra
Zvezda Foruma
Zvezda Foruma
Astra

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptySre Feb 10, 2010 12:02 am

Sve to spada u zargon.....
Nazad na vrh Ići dole
Kijara-brm
Glavni Administrator
Glavni Administrator
Kijara-brm

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptySre Feb 10, 2010 12:04 am

[You must be registered and logged in to see this image.] pa zar ovde..

Nazad na vrh Ići dole
Astra
Zvezda Foruma
Zvezda Foruma
Astra

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptySre Feb 10, 2010 12:06 am

Pa medju sve takve,pogledaj naslove pa ce ti se kasti samo.
dany je svrstao u knjizevnost.....pa to su sve nasi izrazi!
Nazad na vrh Ići dole
Kijara-brm
Glavni Administrator
Glavni Administrator
Kijara-brm

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptySre Feb 10, 2010 12:09 am

E baš smo posebni.Užas.Književnost [You must be registered and logged in to see this image.] ..Pa tako lepih tema..Ljubav,cveće cveta,Valentinovo,dečica..jao..

Nazad na vrh Ići dole
Astra
Zvezda Foruma
Zvezda Foruma
Astra

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptySre Feb 10, 2010 12:14 am

Otvaraj lijepe teme....bas fino!
A ovdje odavno ovo

[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this link.]

7[You must be registered and logged in to see this link.]21Danas u 12:09 am
[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this link.]

3[You must be registered and logged in to see this link.]21Juče u 10:40 am
[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]

4[You must be registered and logged in to see this link.]13Juče u 10:05 am

[ [You must be registered and logged in to see this image.]Idi na stranu: [You must be registered and logged in to see this link.], [You must be registered and logged in to see this link.]]
50[You must be registered and logged in to see this link.]163Juče u 1:58 am

[ [You must be registered and logged in to see this image.]Idi na stranu: [You must be registered and logged in to see this link.], [You must be registered and logged in to see this link.]]
56[You must be registered and logged in to see this link.]180Sub Jan 23, 2010 3:57 pm

6[You must be registered and logged in to see this link.]21Sub Jan 23, 2010 2:09 pm

9[You must be registered and logged in to see this link.]42Čet Jan 21, 2010 8:43 pm

3[You must be registered and logged in to see this link.]17Čet Jan 21, 2010 1:16 am

14[You must be registered and logged in to see this link.]40Čet Jan 21, 2010 1:02 am

4[You must be registered and logged in to see this link.]18Čet Jan 21, 2010 12:52 am

4[You must be registered and logged in to see this link.]19Čet Jan 21, 2010 12:47 am

7[You must be registered and logged in to see this link.]34Sre Jan 20, 2010 11:42 pm

10[You must be registered and logged in to see this link.]30Sre Jan 20, 2010 11:32 pm

0[You must be registered and logged in to see this link.]4Sre Jan 20, 2010 5:48 pm

0[You must be registered and logged in to see this link.]2Sre Jan 20, 2010 5:46 pm

0[You must be registered and logged in to see this link.]2Sre Jan 20, 2010 5:44 pm

9[You must be registered and logged in to see this link.]26Sre Jan 20, 2010 4:21 pm

18[You must be registered and logged in to see this link.]74Sre Jan 20, 2010 12:46 pm

6[You must be registered and logged in to see this link.]31Sre Jan 20, 2010 10:10 am

13[You must be registered and logged in to see this link.]57Uto Jan 19, 2010 9:20 pm

9[You must be registered and logged in to see this link.]25Uto Jan 19, 2010 7:06 pm

19[You must be registered and logged in to see this link.]70Uto Jan 19, 2010 6:53 pm

7[You must be registered and logged in to see this link.]39Uto Jan 19, 2010 6:50 pm

2[You must be registered and logged in to see this link.]12Uto Jan 19, 2010 11:33 am

10[You must be registered and logged in to see this link.]31Uto Jan 19, 2010 1:00 am

6[You must be registered and logged in to see this link.]24Uto Jan 19, 2010 12:29 am

14[You must be registered and logged in to see this link.]40Pon Jan 18, 2010 11:31 pm

3[You must be registered and logged in to see this link.]14Pon Jan 18, 2010 11:12 pm

4[You must be registered and logged in to see this link.]19Pon Jan 18, 2010 10:45 pm

Nazad na vrh Ići dole
Kijara-brm
Glavni Administrator
Glavni Administrator
Kijara-brm

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptySre Feb 10, 2010 12:17 am

Otvorili su ih muškarci.Sebe ne vidim tu... [You must be registered and logged in to see this image.] ..jer nemam nameru da otvaram ja,takve teme..Ima ih i previše..Dajte vedrine.. [You must be registered and logged in to see this image.]

Nazad na vrh Ići dole
Astra
Zvezda Foruma
Zvezda Foruma
Astra

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptySre Feb 10, 2010 12:23 am

Gdje ja sebe ne vidim tu i ne idem.....ali ima mnogo replika sa zenske strane vidim na svim onim temama koje su otvorili muskarci.
Niko ne mora da cita ni da pise....sto ja ne volim to potpuno obidjem,ne vidim da treba da je problem.
Nazad na vrh Ići dole
Danubius
Čuvar Vatre
Danubius

Godina : 63

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptySre Feb 10, 2010 12:25 am

Kijara-brm ::
Otvorili su ih muškarci.Sebe ne vidim tu... [You must be registered and logged in to see this image.] ..jer nemam nameru da otvaram ja,takve teme..Ima ih i previše..Dajte vedrine.. [You must be registered and logged in to see this image.]
Stoti put -radi se o ŽARGONSIKIM IZRAZIMA -dakle o načinu izražavanja koji je prisutan u svakodnevnioci -naročito u urbanim sredinama gde i ti živiš . Stavljeno je pod "pisana reč " , gde otprilike i pripada . Da se pravimo da to me postoji , ili da bude tabu tema da forum zadrži "nivo" ?
A i ova tema konkretno....radi se o čistoj fizologiji , koju svi upražnjavamo na ovaj ili onaj način . Vi gospodična nikada ne "pustite vjetar"?

[You must be registered and logged in to see this image.]
Nazad na vrh Ići dole
https://danubius.forumsr.com/
Kijara-brm
Glavni Administrator
Glavni Administrator
Kijara-brm

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež EmptySre Feb 10, 2010 12:28 am

Danubius ::
Kijara-brm ::
Stoti put -radi se o ŽARGONSIKIM IZRAZIMA -dakle o načinu izražavanja koji je prisutan u svakodnevnioci -naročito u urbanim sredinama gde i ti živiš . Stavljeno je pod "pisana reč " , gde otprilike i pripada . Da se pravimo da to me postoji , ili da bude tabu tema da forum zadrži "nivo" ?
A i ova tema konkretno....radi se o čistoj fizologiji , koju svi upražnjavamo na ovaj ili onaj način . Vi gospodična nikada ne "pustite vjetar"?

Ne na forumu... [You must be registered and logged in to see this image.] ..Jak ti žargonski izraz..
btw..zar nismo pričali o bontonu danas?

Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: Gurman i gurmanski prdež   Gurman i gurmanski prdež Empty

Nazad na vrh Ići dole

Gurman i gurmanski prdež
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
DANUBIUS FORUM @ osnovano 2007 -  :: KNJIŽEVNOST I JEZIK :: JEZIKOVA JUHA :: ŽARGON/SLENG-
Skoči na: