DANUBIUS FORUM @ osnovano 2007 -
Danubius Forum ima trenutno preko 11 000 registrovanih korisnika
REGISTRUJTE SE , jer ovako ne možete čitati ni 30 % sadržaja
niti možete učestvovati u radu foruma .VIDITE SVE -ali ne i sadržaj topica (a imamo ih preko 7000 !)
Registracija je krajnje jednostavna , BEZ maila ZA POTVRDU . Možete odmah ući na forum pošto ste uneli nick i pass.
Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 BFuWx

DOBRO NAM DOŠLI !

Danubius Forum ima trenutno preko 11 000 registrovanih korisnika
REGISTRUJTE SE , jer ovako ne možete čitati ni 30 % sadržaja
niti možete učestvovati u radu foruma .VIDITE SVE -ali ne i sadržaj topica (a imamo ih preko 7000 !)
Registracija je krajnje jednostavna , BEZ maila ZA POTVRDU . Možete odmah ući na forum pošto ste uneli nick i pass.
Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 BFuWx

DOBRO NAM DOŠLI !

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

-MI NISMO KAO DRUGI -Liberté, égalité, fraternité-

PrijemPORTALLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

Prevodionica (by komunikativn@)

Ići dole 
+8
Storm_z
Crna_ovca
Silvy
slatkicass
Luckasta
sonia
komunikativn@
Danubius
12 posters
Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3, 4
AutorPoruka
Danubius
Čuvar Vatre
Danubius

Godina : 64

Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 Empty
PočaljiNaslov: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 EmptyČet Apr 24, 2008 5:00 pm

First topic message reminder :

Da ne bi drugim clanovima foruma smetali tekstovi na stranim jezicima, odlucili smo otvoriti nov topic.Istovremeno ovde mozete ostavljati vase tekstove koje ne umete sami prevesti-neko od nas ce vec znati affraid

[You must be registered and logged in to see this image.]

Poslednji put izmenio danubius dana Ned Dec 21, 2008 4:51 pm, izmenio ukupno 2 puta
Nazad na vrh Ići dole
https://danubius.forumsr.com/

AutorPoruka
Danubius
Čuvar Vatre

Datum upisa : 19.01.2008

PočaljiNaslov: Re: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 EmptySre Feb 18, 2009 6:50 pm

Hello Tibor,

Please excuse me for being so direct with you but I really am very worried Tibor. I fear that you are simply waiting for things to happen without reacting even though some very important changes and chances are just within your reach. Tibor, You simply need to want these changes to take place and to ask me for this reading which will bring you all of the information which you need. Nobody else but you Tibor can make this important decision to act. As I have already told you I really do worry about you because I think that it will be a real shame that you miss out on this Transit which will allow you to transform you life on many different levels. I must remind you that you will have the chance to rediscover someone who is very close to your heart and obtain this new job which is offered to you and . As a result I took the initiative to determine two extra elements for you Tibor and so I can now tell you which are the exact dates of this Transit. However this does not in anyway replace the full reading which is still as essential for you. So here is what I can tell you about these extra elements:

1) I've double-checked this information several times over and I can confirm that such an intense Transit will not take place in your configuration again for a long time to come. This is why you need to get the best out of this event now.

2) I have calculated the dates of this Transit and so I can now tell you that over the month of April you will live though this period and to be more exact the Transit will begin on 15 March 2009 and will end on 13 May 2009.

Unfortunately Tibor, I cannot go any further will my calculations and my research until I receive your confirmation on my web-page that you want me to start this reading for you. I have told you that the astrological reading which I propose to produce for you is indispensable as it will determine all of the information you need to seize this chance. This reading will also help you to prepare for this very intense period. Believe me that in my experience this reading is essential for you, Tibor. Whether or not I or someone else produces this analysis for you, the only thing which really matters is that you have such a reading in hand. Indeed, you must know exactly what to do and at which precise moment as this kind of information is impossible to simply guess at. If I have allowed myself to contact you several times about this Transit it is not because I wish to bother you about it but it is quite simply that I need you to understand how important this period really is going to be for you Tibor. I can understand that you may not want me to do this reading for you. Once again, another astrologer can do it for you and if you already know someone who could help you then this could be easier. But if I insist as I do it is because I know that you haven't yet contacted anybody about this and I worry that it will be a real waste for you to miss out on such an important opportunity.

As far as you, your particular situation and your Transit are concerned Tibor, you simply need to go to the following web-page to request my help and I will immediately get to work on your reading:

[You must be registered and logged in to see this link.]

Your friend,
Jenna

Iiii, šta Jenna kaže danas ? (bar da je JEnna Jemmison /muškarci znaju ko je to / :angl11:
Nazad na vrh Ići dole
Crna_ovca
Princ od tora

Datum upisa : 21.12.2007

PočaljiNaslov: Re: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 EmptySre Feb 18, 2009 7:25 pm

A ko je Jenna Jemmison? :scratch: A da, ja nisam muskarac ja sam ofca :geek:
Nazad na vrh Ići dole
Danubius
Čuvar Vatre

PočaljiNaslov: Re: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 EmptySre Feb 18, 2009 9:56 pm

Crna_ovca_chata ::
A ko je Jenna Jemmison? :scratch: A da, ja nisam muskarac ja sam ofca :geek:

evo ti Džene.....i koliko znam , "radi" ona i sa ovcama :sex2:

Bolje da si mi u tri reči preveo šta kaže ona moja Džena.....nešto mi se moj prevod nimalo ne dopada :ljutnja:
Nazad na vrh Ići dole
komunikativn@
Fatal Femme

Datum upisa : 02.02.2008

PočaljiNaslov: Re: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 EmptySub Nov 27, 2010 12:14 am

Ich hab’ grad zärtlich an dich gedacht:
Wie du behutsam und ganz sacht
mich total verrückt gemacht.

Du kamst, wann du wolltest,
gingst morgens um acht.
Tausend und eine Nacht.

Ich hab dich lieb, so lieb,
lieber als je zuvor.
Ich hab dich lieb, so lieb;
Ich nehm's halt mit Humor.

Du wolltest dich nicht an mich binden:
Bin ich so'n oller Baum?
Eine Familie mit dir, das war mein Traum,
doch dir war's viel zu früh.
Es gibt bestimmt auch noch Bessere,
Andere als mich.
Du willst dich erst umsehen --
man weiß ja nie.

lieber als du denkst.
auch wenn du nicht an mir hängst.

Ruf doch mal wieder an und erzähl mir, was du treibst.
Ist ganz egal wann und überrasch mich --
Komm her und sag, dass du bleibst,
für immer jetzt, für ewig oder mehr ... doch halt ...

Ich muss wohl schon träumen.
Jeder hat so seinen Tick.
Für deine Suche wünsch’ ich dir
Viel Glück.

Ich hab dich lieb, so lieb:
Ich hoffe, du verzeihst.
Ich hab dich lieb, so lieb;
Ich will nur, dass du’s weißt.

lieber als du denkst.
auch wenn du nicht an mir hängs
Nazad na vrh Ići dole
Gost
Gost

PočaljiNaslov: Re: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 EmptySub Nov 27, 2010 12:51 am

Nazad na vrh Ići dole
komunikativn@
Fatal Femme

PočaljiNaslov: Re: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 EmptyNed Dec 05, 2010 8:12 pm

Weißt Du noch, wie ich Dir die Sterne vom Himmel holen wollte, um uns einen Traum zu erfüllen? Aber Du meintest, sie hingen viel zu hoch ...! Gestern streckte ich mich zufällig dem Himmel entgegen, und ein Stern fiel in meine Hand hinein. Er war noch warm und zeigte mir, daß Träume vielleicht nicht sofort in Erfüllung gehen; aber irgendwann ...?!
Ich schließe meine Augen, und schon kann ich Dich spüren, ich denke Du bist bei mir, und ich konnte Dich berühren. Dein Geruch in meiner Nase, wie angenehm ist die Luft, ich sehne mich, nach Deiner Nähe, und sehne mich, nach Deinem Duft. Ich sehne mich, nach Deinem Lächeln, und sehne mich, nach Deinem Kuß, ich sehne mich nach Deinem Körper, von dem Kopf bis zum Fuß.
Nazad na vrh Ići dole
LoverBoy

Datum upisa : 25.09.2010

PočaljiNaslov: Re: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 EmptyNed Dec 05, 2010 8:18 pm

secam se.... :okkk:
Nazad na vrh Ići dole
Danubius
Čuvar Vatre

PočaljiNaslov: Re: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 EmptyNed Dec 05, 2010 8:30 pm

komunikativn@ ::
Weißt Du noch, wie ich Dir die Sterne vom Himmel holen wollte, um uns einen Traum zu erfüllen? Aber Du meintest, sie hingen viel zu hoch ...! Gestern streckte ich mich zufällig dem Himmel entgegen, und ein Stern fiel in meine Hand hinein. Er war noch warm und zeigte mir, daß Träume vielleicht nicht sofort in Erfüllung gehen; aber irgendwann ...?!
Ich schließe meine Augen, und schon kann ich Dich spüren, ich denke Du bist bei mir, und ich konnte Dich berühren. Dein Geruch in meiner Nase, wie angenehm ist die Luft, ich sehne mich, nach Deiner Nähe, und sehne mich, nach Deinem Duft. Ich sehne mich, nach Deinem Lächeln, und sehne mich, nach Deinem Kuß, ich sehne mich nach Deinem Körper, von dem Kopf bis zum Fuß.
Ala sam zardjaooooo.....nemoj baš svaku reč da mi gledaš Dakle, otprilike ...

Znaš li još (sećaš li se ?) da sam hteo da ti skinem zvezde sa neba , da bi ostvarili naš san ? Ali ti si mislio da su previsoko...
Juče sam sakrio jednu zvezdu u ruci.Bila je još topla ,i pokazivala mi je da snovi ne moraju odmah potonuti u zaborav ...
Zatvorio sam oči ,mogao sam te osetiti , mislio sam da si kod mene ,da se mogu smiriti pored tebe. Tvoj miris u mom nosu,u vazduhu,video sam se u tvojoj blizini ,u tvom dahu,,,
Video sam se pored tvog tela , od glave do pete ,,,,

Auhhhh ...sedi jedan ! Izmešao sam rodove, vremena ....ali sad ne mogu ponovo .Može 2- za trud ?
Nazad na vrh Ići dole
komunikativn@
Fatal Femme

PočaljiNaslov: Re: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 EmptyUto Dec 14, 2010 5:28 pm

..Liebe Dany!
Ich habe keine beschwerden,also,weiter so. migg

:okkk:
Nazad na vrh Ići dole
bosankaa
★ Prva Oklagija Foruma ★
bosankaa

Godina : 43
Datum upisa : 17.02.2010

PočaljiNaslov: Re: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 EmptySre Sep 24, 2014 8:27 pm

Evo sefe onako brzinski...

Ich will, ich will,
Ich will, ich will,
Ich will, ich will, ich will

Ich will, ich will,
Ich will, ich will

Ich will, ich will dass ihr mir vertraut
Ich will, ich will dass ihr mir glaubt
Ich will, ich will eure Blicke spüren
Ich will jeden Herzschlag kontrollieren

Ich will, ich will eure Stimmen hören
Ich will, ich will die Ruhe stören
Ich will, ich will dass ihr mich gut seht
Ich will, ich will dass ihr mich versteht

Ich will, ich will eure Phantasie
Ich will, ich will eure Energie
Ich will, ich will eure Hände sehen
Ich will in Beifall untergehen

Seht ihr mich?
Versteht ihr mich?
Fühlt ihr mich?
Hört ihr mich?

Könnt ihr mich hören? Wir hören dich!
Könnt ihr mich sehen? Wir sehen dich!
Könnt ihr mich fühlen? Wir fühlen dich!
Ich versteh euch nicht

Ich versteh euch nicht

Ich will, ich will,
Ich will, ich will

Wir wollen, dass ihr uns vertraut
Wir wollen, dass ihr uns alles glaubt
Wir wollen eure Hände sehen
Wir wollen in Beifall untergehen - Ja...

Ich versteh euch nicht

Könnt ihr uns hören? Wir hören euch!
Könnt ihr uns sehen? Wir sehen euch!
Könnt ihr uns fühlen? Wir fühlen euch!
Wir verstehen euch nicht

Ich will, ich will.

Ja hocu, ja hocu,
ja hocu, ja hocu,
ja hocu, ja hocu, ja hocu!

Ja hocu, ja hocu,
ja hocu, ja hocu!

Ja hocu, ja hocu da mi vjerujete... (vertrauen - povjerenje)
Ja hocu, ja hocu da mi vjerujete... (glauben - vjerovati)
Ja hocu, ja hocu vase poglede da osjetim...
Ja hocu da svaki otkucaj srca kontrolisem...

Ja hocu, ja hocu da cujem vase glasove...
Ja hocu, ja hocu da poremetim mir...
Ja hocu, ja hocu da me dobro vidite...
Ja hocu, ja hocu da me razumijete...

Ja hocu, ja hocu vasu mastu...
Ja hocu, ja hocu vasu energiju...
Ja hocu, ja hocu da vidim vase ruke...
Ja hocu u aplauzu da potonem...
Vidite li me?
Razumijete li me?
Osjecate li me?
Cujete li me?

Mozete li me cuti? Mi te cujemo!
Mozete li me vidjeti? Mi te vidimo!
Mozete li me osjetiti? Mi te osjecamo!
Ja vas ne razumijem!

Ja hocu, ja hocu,
ja hocu, ja hocu...

Mozete li nas cuti? Mi vas cujemo!
Mozete li nas vidjeti? Mi vas vidimo!
Mozete li nas osjetiti? Mi vas osjecamo!
Mi vas ne razumijemo!

Ja hocu, ja hocu...
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: Prevodionica (by komunikativn@)   Prevodionica (by komunikativn@) - Page 4 Empty

Nazad na vrh Ići dole

Prevodionica (by komunikativn@)
Nazad na vrh 
Strana 4 od 4Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3, 4

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
DANUBIUS FORUM @ osnovano 2007 -  :: KNJIŽEVNOST I JEZIK :: JEZIKOVA JUHA :: LINGVISTIKA-
Skoči na: